Jeres støtte går ubeskåret til at give naturen mere plads i naturområder
Sammen sikrer vi en rigere natur, bedre klima og renere vand.
Jeres støtte går ubeskåret til at give naturen mere plads i naturområder
Sammen sikrer vi en rigere natur, bedre klima og renere vand.
Bliv en del Naturbiz, Naturfondens erhvervsklub. I får en sponsorpakke til brug i jeres kommunikation.
Donation afhængig af salg på udvalgte produkter. Det kan være kampagne
eller som fast aftale om co-branding.
Invester i konkret natur i Danmark. Transparent og målbar. Til gavn for biodiversitet, vandmiljø og klima.
”Det går alt for langsomt med at genoprette den danske natur. Det fede ved et partnerskab med Naturfonden er, at vi faktisk kan gøre noget ved det – ikke kun Eventyrsport, men alle virksomheder og organisationer. Tænk, hvis vi sammen kunne sikre 10-15 % varig dansk natur i vores levetid. Det er da en vision, der er værd at gå efter!”
“Jeg tror, at natur og klimaforandringer betyder noget for alle. Derfor har vi gjort det nemt for forbrugerne. Med Dankort Øremærket har vi lavet et koncept, hvor vi, hver gang danskerne bruger Dankortet, garanterer, at vi donerer 1 øre til Den Danske Naturfond“.
“Med Den Danske Naturfond som partner får vi virkelig noget ud af de penge, vi donerer. Det giver en stor stolthed at kunne vise det areal frem, hvor vores penge har gjort gavn. For os er det vigtigt at støtte en organisation med stor gennemsigtighed, hvor pengene bliver brugt til noget, som reelt gør en stor forskel både nu og langt ude i fremtiden”
”Alle vores medarbejdere siger ’wauw, hvor er det sejt at være med til at gøre jord til fri natur for fremtiden’. Det er ikke et abstrakt klimaregnskab. Det er ikke en kompleks CO2-beregning. Det er ikke teoretisk. Når jeg møder andre i erhvervslivet, synes de, det er fedt, at vi støtter dansk natur. De forstår det uden videre. Det er ikke eksotisk, men konkret, gavnligt og lige i baghaven.”
” Hos Sinatur Hotel og Konference får kunder én m2 natur, når de holder et møde på et af vores seks hoteller. Sammen med vores gæster er vi med til at sikre mange kvadratmeter natur hvert år.
Sinaturs B Corp-certificering understøtter vores mindset om, at vi ikke vil være bedst i verden men bedst for verden – ikke mindst vores natur. Certificeringen er en naturlig forlængelse af alt det arbejde vi gør for at være en ansvarlig virksomhed. ”
Sikre et sundt liv for alle og fremme trivsel for alle aldersgrupper
Handle hurtigt for at bekæmpe klimaforandringer og deres konsekvenser
Beskytte, genoprette og støtte bæredygtig brug af økosystemer på land, bekæmpe ørkendannelse, standse udpining af jorden og tab af biodiversitet
"Jeg tror, at natur og klimaforandringer betyder noget for alle. Derfor har vi gjort det nemt for forbrugerne. Med Dankort Øremærket har vi lavet et koncept, hvor vi, hver gang danskerne bruger Dankortet, garanterer, at vi donerer 1 øre til Den Danske Naturfond".
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for Dankort.
"European Energy optager land
– derfor er det naturligt for os at give land tilbage.
Og hos Naturfonden er de sværvægtere i dansk natur".
Thorvald Spanggaard, Executive Vice President
i European Energy a/s.
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for European Energy.
”Det er et privilegie at trække på Naturfondens troværdighed,
faglighed og adgang til arealer. Koblet med vores kontaktflade
af medarbejdere, omkring 1,5 millioner kunder i vores fysiske butikker
og 6-7 millioner online kunder årligt, kan vi sætte
varige positive aftryk i naturens tjeneste.”
Lars Sørensen, ejer af Eventyrsport
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for Eventyrsport.
”Vi har som virksomheder og mennesker et ansvar og en pligt,
derfor vælger vi at støtte Naturfonden som en måde
at tage hånd om naturen og give lidt tilbage.”
Lars Riis, direktør og bomuldskræmmer i ELSK.
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for ELSK.
”Da Naturfrisk besluttede at donere penge til naturen,
kiggede jeg på organisationer, der kunne hjælpe.
Valget faldt på et partnerskab med Naturfonden.
De gennemfører meget konkret naturgenopretning rundt
omkring i Danmark og fortæller på deres hjemmeside,
præcis hvad pengene går til.
Tørk Furhauge, direktør i Naturfrisk Group.
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for Naturfrisk.
”Tiltag som støtten til Naturfonden er en autentisk
og værdiskabende del af vores forretningsgrundlag,
som vi bruger aktivt i vores interne og eksterne kommunikation
– og i vores ESG-rapportering.”
Claus Nielsen, CEO, Sinatur Hotel og Konference
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for Sinatur Hotel og Konference.
”Vi kunne da godt plante træer, men vores kompetencer
er forsikringer – og ligesom i vores forretning,
er det vigtigt for os, at vores indsats gør en reel forskel,
fordi der er faglighed bag. Naturfonden har en langsigtet vision
for dansk natur og biodiversitet.
De ved, hvad de laver. Det giver tryghed.”
Lene Harvig, ansvarlig for marketing
og kommunikation
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for Spira Forsikring.
”Jeg har altid haft en dyb kærlighed til naturen,
og hos Hovmand ønsker vi at tage ansvar for mere end bare vores produkter.
Ligesom vores løftevogne er designet til at aflaste mennesker
og sikre sunde arbejdsmiljøer, tror vi på, at vores støtte til Naturfonden
hjælper med at aflaste planeten og bidrage
til en rigere og sundere natur i Danmark
– én kvadratmeter vild natur ad gangen.”
Søren Hovmand, CEO, Hovmand A/S
Hør hvordan det strategiske samarbejde
giver værdi for Hovmand.