Input til overskrifter i kommunikation om produktsalg med donation:
- ”Virksomhedsnavn giver x-beløb per solgt (produkt) til at gøre Danmark grønnere”
- ”Vi gør Danmark grønne med Den Danske Naturfond”
- “Firmanavn støtter vild natur med (eks. én) m2 hver gang du køber et produkt”
- Firmanavn bidrag til mere biodiversitet hver gang du køber et produkt (produktnavn)
Input til tekst til ekstern kommunikation ved en donation
- Firmanavn ønsker at bidrage til et grønnere Danmark og donerer (donation/12 kr.= antal m2) m2 til Den Danske Naturfond.
- Vi/firmanavn sikrer biodiversiteten ved at genoprette (donation/12 kr. = antal m2) m2 vild natur i Danmark hvert år de næste (antal) år.
- Vores bidrag til mere vild natur er (donation/12 kr. = antal m2) m2 stort!
- Vi/firmanavn giver naturen plads – (donation/12 kr. = antal m2) m2 svarende til (antal) fodboldbaner får Danmark.
Om Den Danske Natur Fond
Naturfonden køber, beskytter og genopretter natur i hele Danmark. Vi skaber unikke naturoplevelser for alle og evigtvarende naturbeskyttelse. Naturfonden er en uafhængig, privat, non-profit fond. Se naturområderne.
The Danish Nature Fund
The Nature Fund purchases, conserves and restores nature in Denmark. We create unique nature experiences for everybody and our conservation is forever. The Fund is independent, private and non-profit.
See all nature areas (in Danish) Se naturområderne.